Na jakých principech je založen sponzoring? Kdo je ideální sponzor a kde ho hledat? Jak s potenciálním sponzorem komunikovat? Jak s ním budovat a rozvíjet vztah? Jak fungují mecenášské kluby? Prozkoumáme proces vyhledávání a matchování sponzorů, vliv sponzoringu na image. Podíváme se rovněž na způsoby podpory a naučíme se také, jak sponzorství naplánovat, vyhodnocovat nebo reportovat. Základní tipy, návody a triky z praxe získáte na tomto kurzu, které využijete ve své další profesní umělecké praxi i pro případnou mezinárodní spolupráci.
Moderuje: Tomáš Froyda
Workshop, v rámci doprovodného programu mezinárodního festivalu DIVADLO v Plzni, připravila Asociace profesionálních divadel a PerformCzech / Institut umění - Divadelní ústav.
Projekt podpořili: Ministerstvo kultury - NPO, APD, IDU, PerformCzech.